
De jeu de boules baan ligt er weer geweldig bij!!
Wow ! TON wat ligt de baan er weer prachtig bij. Een prachtig speelveld, de bankjes weer lekker in de verf. Zon en schaduw ….een mooie plek om weer samen petanque te spelen.
Ton de Jonge wil ons vertellen over plannen die hij heeft voor Jeu de Boules in ons dorp







