
Beste inwoners van Vrouwenpolder,
Velen van jullie zijn het misschien vergeten (of weten het niet), maar we hebben aan de Oranje Nassaulaan 2 een Jeu de Boules baan liggen, naast het clubhuis van De Dikke Buuken.

De baan lag er verlaten en verwaarloosd bij maar inmiddels is het JdB veld weer netjes, zodat er weer gespeeld kan worden. Ook de bankjes zijn weer opgeknapt.
Inmiddels ben ik in gesprek met de bestuursleden van de Dikke Buuken om te kijken of we het clubhuis mogen gebruiken voor een kopje koffie en een sanitaire stop.

Uiteraard zijn er vrijwilligers nodig die hier wat tijd in willen steken, zodat er in Vrouwenpolder een gezellige ontmoetingsplek en een leuke vrijetijdsbesteding kan ontstaan.
Wil je een keer spelen maar heb je geen Jeu de Boules set dan kun je een set lenen.
Voor meer info of hulp op de baan, neem dan contact met me op.
Ton de Jonge

brievenbus naast de Jeu de Boules baan, Oranje Nassaulaan 2a

E-mail: jeudeboulesvrouwenpolder@gmail.com
Facebook: jeu de boules_vrouwenpolder
HET AFFICHE OVER DE ACTIVITEITEN OP DE JDB BAAN VANAF 1 JULI
